Followers

Labels

Monday, May 1, 2017

ROMINA – LORD MAITREYA prin KRIS WON

ROMINA – LORD MAITREYA prin KRIS WON



Lord Maitreya prin Kris-Won

Dragii mei :

*      A fost finalizata seria de capitole, care în formatul unei mici carti, v-am prezentat-o voua tuturor acum 4 ani. Kris Won, le-a revizat si diagramat, motiv pentru care îi multumesc pentru munca realizata ; el îmi este foarte drag Mie.

*      Am încrederea ca, cuvintele Mele au obtinut deschiderea asteptata în inimile voastre, si ca sunteti dispusi sa raspînditi samînta iubirii fratesti între toate fiintele omenesti care compun comunitatea voastra. Si daca veti calatori, de asemenea între barbatii si femeile, pe care îi veti întîlni în acest loc pe care îl veti vizita.

*     Tratati pe aproapele vostru cu iubire, cu simpatie, cu mila. Încercati sa vedeti în el presenta sfînta a lui Dumnezeu însasi, si niciodata sa doriti rau nimanui, si sa îi tratati pe toti cu aceeasi dragoste, fie ei cunoscuti sau necunoscuti, fie ca va trateaza bine sau rau, va sunt simpatici sau nu.

*     Asa cum l-am binecuvîntat pe discipolul meu Iisus în timpul întregii sale vieti în Iudea acum mai mult de 2 mii de ani, asa va binecuvîntez pe voi, Copiii mei, si va las pacea mea si iubirea mea fara limite si fara masura, deoarece iubirea este pentru a fi împartasita si pentru a fi raspîndita, si nu pentru a fi constrînsa nici limitata, numai pentru cîtiva.

*     Fie ca mila divina sa va însoteasca întotdeauna si sa curete obstacolele pe care le veti întîlni în calea voastra, uneori placuta si uneori întortocheata, însa niciodata lipsita de Harul lui Dumnezeu, care este de nesfîrsit, asa precum aerul pe care îl respirati.

*     Asa cum Eu mi-am învins demonii mei interiori cu milenii în urma, lucrînd intens în Mine însumi, va însufletesc pe voi toti sa va lucrati si îmbunatatiti caracterul vostru, pentru ca sa ajungeti sa fiti instrumente utile si adecvate în mîinile construtorului tuturor sorilor(soare), sistemelor planetare si Galaxiile Universului.


Daca v-ati putea vedea asa cum Eu va vad în realitate, asa cum sunteti lipsitii de orice calitate negativa a personalitatii voastre, nu ati dori sa faceti altceva decît sa straluciti în Fiinta voastra Interioara, si sa emanati aceasta splendoare luminoasa acolo unde veti fi, si veti fi cu cine veti fi. Aceste calitati negative s-ar evapora în aer, asa cum ceata se destrama atunci cînd se întîlneste cu razele soarelui.

*     Va las acum, copii Mei, însa sa stiti ca contati cu o oaste interminabila de servitori care se gasesc sub comanda mea, si pe care îi voi trimite lînga voi atunci cînd va fi necesar în procesul vostru evolutiv particular, pentru ca Cerul nu se odihneste niciodata, si mereu este disponibil pentru aspirantul care merge cu hotarîre si auto-încredere catre Lumina.

*     Pentru ca Aceasta este Legea pe care Eu o reprezint si manifestez în solidaritate cu fratele meu Gautama-Buda, si cu acest maret Tatã al nostru care este Sanat Kumara.

*     În Sfînta Lumina a Spiritului lui Dumnezeu,

*      Maitreya, Instructorul Lumii


Kris Won Facebook page: https://www.facebook.com/kris.won12



Tradus : Star Child

No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

PRG







Instructions HERE